Jumaat, 2 Oktober 2009

raya..raya..raya...

me n my daughter..mlm raya...baru balik dari shopping...muka penat.......

kepenatan dan kehausan...
cedapnye...
penatla...
kat rumah...aku tgh melantak...anak aku ntah tgh watpe ntah..........
celekehnye..hehehe..
huhu....
1st day raye..dah ptg dah..tu yg x pakai baju kurung....
menikmati kedamaian petang di atas buaian...
ibu...adik penat...
ngantuk ar....
anak ibu...
amik ko..tido x ingat..ngantuk giler..
si manja ibu tgh tido.....
pengsan..x sedar apa dah.......
beraya..mak mertua aku..adik ipar aku...aku(yg terselindung tu) n anak aku.......
pak mertuaku...adik iparku...
apa je lah si kenit aku sibukkan tu...nk tuang air gamaknye......
kat umak mak mertuaku..
anak aku tgh pilih kuih..mana satu idaman kalbu..hahaha
di pagi raya yg mengantuk..huhu
ci kenit ibu..berbaju kurung..di pagi raya.

Tiada ulasan: