Selasa, 6 Oktober 2009

AnakKu mAsuk Spital...

ari jumaat ( 2/10/09) aritu...dlm kul 2 ptg camtu, waktu tu aku n hubby kat opis ler..tetiba je dpt message dari babysitter...anak aku dah lembik..demam....
macam nk gugur jantung aku waktu tu...pe lagi..terus je jumpa manager aku..ckp aku nk balik..anak sakit...
so aku n hubby pun terus balik...nk bawak klinik..hati xsedap sbb memikirkan mcm mcm penyakit skrg ni..so terus je pergi hospital...check kat kaunter saringan anak aku demam panas...38.5 suhu badan anak aku..patut la lembik je..klu tidak..mmg aktif giler...pastu jumpa doktor..doktor suh amik darah,masuk ubat b**t*t ngan masuk air..pe lagi..melalak la anak aku kena cucuk kat tangan...sedih giler muka+mengada ngada..hahaha....bila dapat keputusan darah doktor kata dlm darah ada kuman..so kena admit wad.....tapi x lama...hari jumaat petang masuk wad..esoknye kul 1 lebih dah kuar....sib baik xde apa apa...so..malas nk ckp banyak..tgk je lah pic yg aku tepek kat sini...k...

nangis..menahan sakit..huhu..cedeynye..cian anak ibu...

keletihan..dah x larat dah nk nangis lagi....

dok menengok btl air tu..bila la nk abis air ni..hahaha

tangan kecik anakku yg kena cucuk..fuh..sakit woo..


dok menyibuk baca surat khabar ngan ayah...


macam pandai baca je surat khabar tu...



entah apa yg ditengoknye..buat cam umah sndiri lak kat wad tu..hahaha...


sibuk tul la...



complete ngan bantal busuk..bear n sikat di angkut nye..klu x nanti xleh tido..hahaha..

melihat tangan yg di cucuk...ibu cakit....hehehe..asyik sebut nk babab doktor sbb cucuk adik..hahaha..

muka yg dah boring dok terperap kat spital..xde mainan mcm kat umah...

Tiada ulasan: