Khamis, 18 Jun 2009

Weak...all this 2 months...

Lama rasanya x update blog ni...entahlah..mcm xde mood pulak..hehehe...
biasala early pregnant ni..semua nye xde mood...asyik pening pening kepala je...
masuk arini dah 72 hari aku disahkan pregnant...2 bln lebih dah...nk masuk 3 bulan..
sepanjang panjang masa ni adakalanya ok..adakalanye asyik pening je...langsung xleh nk buat apa..
sib baik hubby memahami..dialah yg byk membantu time pregnant kali ni...

anak aku pulak..hm..bak kata org org tua..panas agaknye...asyik nk gaduh je ngan aku...sket sket
ditumbuknye perut aku ni...jap jap lagi pulak cium...siap kata sayang baby...hahaha...entahlah...

sekarang ni tengah bz sket sbb tgh prepare birthday celebration untuk anak aku tu la...dah nk masuk 2 thn dah 24 July ni....tapi lambat sket kot wat besday dia...2/8 baru buat...memandangkan byk benor halangannya...

ada kendurila....mak aku nk gi merewang..so xdptla nk buat on time...

penat gak wat preparation kali ni...yelah..time badan mcm ni..rasanya weak sgt...

mcm goodie bag tu mmg dah standby dah..tu pun my mom yg tolong bungkuskan..aku x larat..huhu...

bab masak memasak pun mmg dah tempah siap siap..klu blh this time aku xnk buat apa pun..biar semuanye tersedia ada...boleh ke mcm tu??

hm...kad pun x tempah lagi....tema apa pun x tau gi...tggu last minute kot..hahaha...hm..penatnye..

Tiada ulasan: