Isnin, 17 Januari 2011

Luahan Hatiku....

Di saat ini,hati tiba tiba je rasa lain..merasakan something yg xkena.Hati berdetik seolah olah macam ada sesuatu yg akan berlaku,tapi apakah ia.
Orang melihat aku sering ketawa...tapi itulah hakikat kehidupan.Tawa yg terpamer,tidak menampakkan apa sebenarnya yg ada di dalam hati.
Masa makin mendewasakan dan mematangkan pemikiran dan kehidupan.Banyak benda yg terfikir,yg difikirkan....tapi apakah masa itu menanti??
Apakah yg ingin dilaksanakan akan terjadi??Mungkinkah masa itu akan tiba??? Apa akan terjadi andainya apa yg dirancang itu tidak sempat menjadi kenyataan...
Masa tidak menunggu...Jodoh,Ajal maut....semua di tangan tuhan....Betullah kata orang,kita hanya mampu merancang,tapi hanya tuhan yg akan menentukan segalanya.
Kadang kadang bila aku dengar lagu ciptaan Loloq "Bila aku sudah tiada" (betul ke tajuknya??aku x pasti..),aku jadi takut..teringat anak anak yg masih kecil..teringat macam mana hubby nk melalui kehidupan bersama dua anak kami yg masih kecil...teringat pada mak aku yg sepatutnya sudah bersenang lenang menerima hasil duit dariku....tapi apakan daya,aku hanya makhluk tuhan yg kerdil..
Semua yg aku ingin laksanakan terbatas oleh waktu,kemampuan dan tanggungjawab...
Buat semua,andainya suatu hari nanti aku telah tiada,ingatlah kalian...aku hanya seorang insan kerdil yg tidak sempurna....
Buat hubby,"org sayang ayg"....buat anak anak "ibu sayang korang sgt"....buat mak "nita sayang mak...."buat semua...."aku sayang korang semua"........
Sayang..Sayang...sayang.....
Blog ni sebagai kenangan kita bersama...kenangan untuk keluarga dan kawan kawan...Yelah...semua terletak di tangan "DIA"...Aku berdoa,dipanjangkan umur,di beri kesihatan yg bagus,rezeki yang diberkati....agar dapat aku melalui usia tua bersama suami,anak anak dan juga semua org yg tersayang...
Insyaallah....

Tiada ulasan: