Isnin, 3 Januari 2011

Kerja...Kerja,,,Kerja...

Setelah bercuti lama,wallawei..menimbun keje hari ni..stress sgt...permulaan hari isnin di tahun baru....

Hm..hati teringat ingat kat anak anak kat umah baby sitter. Eisya dah sihat dan aktif,so aku xdelah risau sgt...Tapi Adam...still x sihat..demam panas...on off demam dia...Kalau kat umah asyik nk berpangku,dipeluk..tp x kan baby sitter nk buat camtu kan...sedihnye...

"Ya Allah,kau berikanlah kesihatan yg baik untuk anak anak ku...Sesungguhnya mereka adalah amanahmu yg harus kujaga rapi.Maafkan diri ini sekiranya masih lagi belum mampu menjadi ibu yang terbaik buat 2 amanahmu itu... Ku mohon,lindungilah anak anak ku dari segala derita..Hanya kepadamu aku memohon Ya Allah...."

Di saat saat macam ni,hanya tuhan je yg tahu apa yg aku rasai. Rasanya nk je aku berhenti kerja,letak resignation letter hari ni...Tapi,bila memikirkan zaman sekarang yg mementingkan duit,ekonomi yang makin meningkat,aku jadi takut. Aku takut x mampu untuk menyara anak anak ku.....Hm....

Kekalau ada rakan blogger yg ada idea or mana mana jalan,contact contact me ok...tq...

Tiada ulasan: