Selasa, 28 Disember 2010

Aku MEraJuk HuBBy PuJUk..





Hahaha...jgn gelak ngan tajuk tu...bkn apa,selama ni klu aku majuk,laki aku ni ssh sikit nk bagi gift atau apa. Paling paling pun just say sorry or belanje makan (tu sbb ar badan aku dah setembam tong dram...wakaka)...

Entah kenapa,macam mana or apa kena,dlm tahun ni jugak la...(kan cerita 2010)...aku balik keje,dia jemput la....bukak je pintu kete,nampak ada hadiah..hehe...dlm hati suke sangat,tapi muka still buat buat muka marah...hahaha

Punyelah puas dia pujuk,aku buat derk je (walaupun hakikatnye aku dah nk tergelak)..wakaka..

Sampai umah pun aku x heran ngan hadiah dia (padahal berkobar kobar nk tau apa benda tu)...haha

Malam tu still merajuk,xnk bukak hadiah yg dia bagi...xnk makan..hehe...buruk nye perangai kan..hahaha...at last,perut kebulur..suh dia pi belikan makanan...dia kuar,aku pun siap snap lagi foto gift tu..hahaha...pastu bukak,perfume rupanye...terus pakai time tu jugak..hehe...

Kelakar sungguh rasanye...Buat my hubby,tks a lot...love u so much...


**pasni nk merajuk lagi...blh dpt hadiah...hahaha

Tiada ulasan: