Selasa, 28 Julai 2009

Merajuk...



Isnin lepas...hubby terpaksa gantikan aku untuk bercuti sebab baby sitter for my daughter minta cuti last minute...aku lak x boleh nak cuti sebab baru je mc hari Jumaat hari tu...so hubby la terpaksa menjaga anak di rumah...huhu...tq sayang...
So,macam biasa,pepagi hubby antar aku gi keje...anak aku pun ikut skali...bukan main seronok lagi dia sebab dia ingat pepagi lagi kitorang dah nak bawak dia pegi jalan..haha..perasan je anak ibu ni...

kitorg singgah beli sarapan aku...then,sampai je ofis,tibalah saat yg paling menyedihkan..

menangis meraung anak aku tgk aku masuk ofis....cian dia....tapi nk wat cam mana...terpaksa....

hubby citer,dia punye meraung memang kuat giler...dok membanting banting badan dlm kete...mulut dok sebut " amik bu...amik bu...

udahnye dah penat..baring kat seat depan...hisap susu sambil peluk bear...tu pun berpaling dari ayah dia...dok ngadap ke tingkap...

huhu..kuat merajuk betul anak ibu ni ye....cian dia...

Tiada ulasan: