Selasa, 28 Julai 2009

Menceceh Sendiri...

Lama dah x update blog ni..sesungguhnya masa x mengizinkan...klu masa ada pun..aku lak yg xde mood...hahaha.....xpe la..start arini aku try berblog sekerap yg mungkin...sekerap yg mungkin ok...bkn getah sekerap..hahaha....

Sekarang ni aku dah pregnant 4 bln...hm..loya loya tu semua dah xde..tapi..makin tembam...muka pun dah bulat...nnti aku update gambar terbaru ek..tggu aku gi jenjalan ngan hubby...bukan apa..time tu leh la melawa sket..baru lah leh tayang muka yg dah boooolaatttt ni...huhu...

berat jgn ditanya berapa kg..aku pun x sure..tggu ar 31hb ni aku gi check up....hm...rasa cam x sabar nk tggu second baby ni keluar...mesti kecoh giler rumah aku...ada si kakak sorang ni pun dah kecoh, lagi pulak bila dah ada adik dia..hm..haru biru dibuatnye...

k lah..malas nk bebel panjang panjang..xde gambo x syok kan...hm...enjoy reading k...

Tiada ulasan: